Vasario 14–20 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai tris kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros skridusių orlaivių, pažeidusių tarptautinės aviacijos skrydžių taisykles.
Vasario 16 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du orlaivius SU-27, du orlaivius SU-35 ir orlaivį IL-22. Orlaivis IL-22 skrido tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė. Du orlaiviai SU-35 skrido tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies ir atgal į Rusijos Federacijos žemyninę dalį be radiolokacinių atsakiklių be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Du orlaiviai SU-27 skrido tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities ir atgal į Kaliningrado sritį be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Vasario 18 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį TU-154, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Vasario 18 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du orlaivius SU-27 ir orlaivį IL-22, skridusius tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. IL-22 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė. Du orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė ir grįžo į Kaliningrado sritį.