Asmenys Krašto apsaugos ministerijoje aptarnaujami, vadovaujantis Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94-3779) ir Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamentu, patvirtintu krašto apsaugos ministro 2004 m. kovo 8 d. įsakymu Nr. V-206 (Žin., 2004, Nr.44-1449).
Asmenys aptarnaujami Totorių g. 25, LT-01121 Vilnius, tel. +370 706 70750, faks. +370 5 264 85 17, el. paštas: [email protected].
Darbo laikas:
- pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val.
- penktadieniais – nuo 8 val. iki 15.45 val.
- pietų pertrauka – nuo 12 val. iki 12.45 val.
Užsiregistruoti į Krašto apsaugos ministro priėmimą galima pateikus prašymą paštu LRV kanceliarijoje (Gedimino pr. 11, Vilnius), elektroniniu paštu ([email protected]), per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo naudojant pašto tinklą informacinę sistemą (www.ePristatymas.lt), asmeniškai atvykus į Vyriausybės priimamąjį arba užpildant registracijos formą https://epilietis.lrv.lt/lt/formos/priemimas-pas-vyriausybes-narius. Ministrai gyventojus Vyriausybės pastate priima vadovaudamiesi Ministrų vykdomo Lietuvos Respublikos piliečių ir kitų asmenų priėmimo tvarkos aprašu, patvirtintu Vyriausybės kanclerio 2022 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. V-194.
Konsultacijos apie ministro priėmimo Lietuvos Respublikos Vyriausybėje organizavimo tvarką teikiamos telefonu +370 677 89 934.
Krašto apsaugos viceministrai pagal veiklos sritis priima asmenis ministerijos pastate (Totorių g. 25, Vilnius) savo darbo vietoje pagal iš anksto su viceministro referente suderintą laiką.
Informacija (konsultacijos) dėl priėmimo organizavimo tvarkos teikiama viceministro Reniaus Pleškio referentės telefonu +370 5 273 5510 arba atvykus į ministerijos priimamąjį (vestibiulį) Totorių g. 25.
Informacija apie dokumentų, patvirtinančių tam tikrus juridinius faktus, išdavimą teikiama Krašto apsaugos ministerijoje (Totorių g. 25) arba Administracijos departamento Dokumentų administravimo skyriuje (Šilo g. 5A) kiekvieną darbo dieną nuo 8:00 iki 17:00. Pietų pertrauka nuo 12:00 iki 12:45. Telefonai pasiteirauti: + 370 706 80 209, + 370 680 65 209, +370 5 210 3891, +370 706 84 291.
Prašymai dėl dokumentų, patvirtinančių tam tikrus juridinius faktus, išdavimo siunčiami Krašto apsaugos ministerijos Administracijos departamentui (Totorių g. 25, LT-01121 Vilnius), elektroninio pašto adresu [email protected] (nurodant temoje „Archyvo pažymos“) arba pildomi Krašto apsaugos ministerijos Administracijos departamento Dokumentų administravimo skyriuje, skaitykloje (Šilo g. 5A).“
Įvertinti Krašto apsaugos ministerijos asmenų aptarnavimo kokybę galite užpildę apklausą.
Skaitykla
Krašto apsaugos ministerijos Administracijos departamento Dokumentų administravimo skyriaus skaitykloje (Šilo g. 5A) asmenys gali susipažinti su saugomais dokumentais. Dokumentų paieškai skaitytojai gali naudotis fondų sąrašais, apyrašais, teminėmis-dalykinėmis rodyklėmis.
Asmenys, norintys naudotis (ar susipažinti) saugomais dokumentais, turi pateikti prašymą (pildomas skaitykloje) ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jeigu asmuo nori susipažinti su kito asmens byla, privalo pateikti to asmens sutikimą leisti naudotis (ar susipažinti) jo asmens byloje esančiais dokumentais. Kiekvienas asmuo, pateikęs prašymą, gali užsisakyti jį dominančių dokumentų kopijas. Esant galimybei, dominančių dokumentų kopijos pateikiamos tą pačią dieną arba kitą dieną, kurią nurodo asmuo prašyme.
Informacija teikiama kiekvieną darbo dieną (Šilo g. 5A) nuo 8:00 iki 17:00. Pietų pertrauka nuo 12:00 iki 12:45. Telefonai pasiteirauti: + 370 706 80 209, + 370 680 65 209, +370 5 210 3891, +370 706 84 291.
Krašto apsaugos ministerijos saugomų dokumentų fondai
Krašto apsaugos ministerijoje saugomi 94 dokumentų fondai (sąrašą galite peržiūrėti čia). Fondai saugomi Administracijos departamento Dokumentų administravimo skyriuje (Šilo g. 5 A, Vilnius). Su saugomais dokumentų fondais galima susipažinti darbo dienomis, darbo laikas:
- pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val.
- penktadieniais – nuo 8 val. iki 15.45 val.
- pietų pertrauka – nuo 12 val. iki 12.45 val.
Atsakingas asmuo kontaktams: Aušra Kriaučiūnaitė, tel. + 370 706 80 209, + 370 680 65 209 e.paštas: [email protected]