Sausio 23 – 28 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 3 kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros pažeidusių Rusijos Federacijos (RF) orlaivių.
Sausio 24 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti IL-20 ir dviejų SU-24 orlaivių, skridusių tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities ir grįžusių atgal į RF Kaliningrado sritį. IL-20 orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė. SU-27 orlaiviai skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Sausio 25 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti IL-20. IL-20 orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Sausio 27 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti IL-20, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities ir grįžusį atgal į RF Kaliningrado sritį. IL-20 skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Taip pat NATO naikintuvai palydėjo IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities ir grįžusį atgal į RF Kaliningrado sritį. IL-76 skrido su skrydžio planu, įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė. IL -76 lydėjo du SU-27 orlaiviai, kurie skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšį su RSVC palaikė tik grįždami į Kaliningrado sritį.