2024 sausio 22-28 d.NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai du kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros pažeidusių Rusijos Federacijos (RF) orlaivių.
Sausio 25 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti dviejų orlaivių IL-96 ir dviejų SU-30SM. Orlaiviai IL-96 skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido pateikę skrydžio planus, su įjungtais radiolokaciniais atsakikliais, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė. Du orlaiviai SU-30SM skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido nepateikę skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Sausio 25 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti orlaivio IL-96 ir dviejų orlaivių SU-27. Orlaivis IL-96 skrido tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Orlaivis skrido pateikęs skrydžio planą, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSCV palaikė. Du orlaiviai SU-27 skrido tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido nepateikę skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Nuotrauka K. Kavolėlis/KAM