Rugsėjo 9-15 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai aštuonis kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles pažeidusių Rusijos Federacijos (RF) orlaivių:
Rugsėjo 9 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti vieno orlaivio IL-20. Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su Regioniniu skrydžio valdymo centru (RSVC) palaikė.
Rugsėjo 11 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti orlaivio TU-142. Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. NATO oro policijos naikintuvai taip pat skrido atpažinti dviejų orlaivių SU-30SM. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė .
Rugsėjo 11 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti dviejų orlaivių TU-22M3 ir dviejų orlaivių SU-35S. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 13 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti orlaivio TU-142 ir dviejų orlaivių SU-30SM. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 13 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti vieno orlaivio TU-142 bei dviejų orlaivių SU-30SM. Orlaivis TU-142 skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Du orlaiviai SU-30SM skrido tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 13 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti dviejų orlaivių MIG-31 ir dviejų orlaivių SU-30SM (detalus atpažinimas nebuvo atliktas). MIG-31 skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai SU-30SM skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 13 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti keturių orlaivių (tikėtina SU-30SM) bei SU-35. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 15 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti trijų orlaivių MIG-31. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. NATO oro policijos naikintuvai taip pat skrido atpažinti orlaivio AN-72. Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė.