Lapkričio 28 – gruodžio 4 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 4 kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros pažeidusių orlaivių.
Lapkričio 29 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti ir lydėti RF orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Orlaivis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, su skrydžio planu, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.
Gruodžio 1 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti ir lydėti RF orlaivį IL-20, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė. Taip pat atpažino RF orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Gruodžio 2 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti ir lydėti RF orlaivį IL-20, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities ir grįžusį atgal į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gruodžio 3 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti ir lydėti RF orlaivį SU-27P, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Taip pat atpažino RF orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.