Rugpjūčio 29 – rugsėjo 4 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 7 kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros pažeidusių orlaivių:
Rugpjūčio 30 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du RF orlaivius SU-35 ir 1 AN-72, skridusius maršrutu: RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis. Orlaiviai SU-35 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) nepalaikė. Orlaivis AN-72 skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Rugpjūčio 31 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du RF orlaivius SU-35 ir 1 AN-72, skridusius maršrutu: AN-72 RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – RF Kaliningrado sritis, du SU-35: RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis. Orlaiviai SU-35 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Orlaivis AN-72 skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė. Vėliau atpažino dar du SU-27, skridusius maršrutu RF Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF Kaliningrado sritis. Abu orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugpjūčio 31 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du orlaivius SU-27 ir vieną AN-72, skridusius maršrutu: AN-72 RF Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis, du SU-27 RF Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF Kaliningrado sritis. Orlaivis AN-72 skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, su skrydžio planu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugpjūčio 31 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du orlaivius SU-27, skridusius maršrutu: RF Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF Kaliningrado sritis. Abu orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 1 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du RF orlaivius IL-96, skridusius maršrutu RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – RF Kaliningrado sritis. Abu orlaiviai IL-96 skrido su įjungtais radiolokaciniais atsakikliais, su skrydžio planais, radijo ryšį su RSVC palaikė. Taip pat atpažino du SU-35, skridusius maršrutu: RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis. Orlaiviai SU-35 skrido su įjungtais radiolokaciniais atsakikliais, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Vėliau atpažino dar du SU-27, skridusius maršrutu: RF Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF Kaliningrado sritis. Abu orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 1 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį IL-96, skridusį maršrutu: RF Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis. Orlaivis IL-96 skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, su skrydžio planu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Taip pat atpažino du orlaivius SU-27, skridusius maršrutu: RF Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF Kaliningrado sritis. Orlaiviai SU-27 skrido be įjungtu radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Rugsėjo 4 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį C-551, skridusį maršrutu iš Ispanijos į Vokietiją (Kelną). Orlaivis skrido ne pagal pateiktą skrydžio planą, ryšio nepalaikė, radiolokacinis atsakiklis buvo įjungtas. Šis orlaivis netoli Latvijos kranto nukrito. Į įvykio vietą buvo išsiųstos budinčios paieškos ir gelbėjimo pajėgos.