Grįžti į pradinįSvetainės medis   English Neįgaliesiems Mobili versija

nuoroda kariuomene     

 

KAS įvykių kalendorius

P A T K P Š S
26 27 28 29 30
9
24 26
30 2 3 4 5 6

 

KAM Generalinė inspekcija pradeda tyrimą dėl galimai netinkamai sudarytų dviejų sraigtasparnių remonto paslaugų sutarčių

2016.11.22
image

Lapkričio 22 d. laikinai einantis krašto apsaugos ministro pareigas Juozas Olekas pavedė Generalinei inspekcijai atlikti tarnybinį patikrinimą dėl galimai netinkamai sudarytų dviejų sraigtasparnių „Mi-8T“ kapitalinio remonto paslaugų pirkimo sutarčių. Kol vyksta patikrinimas, nuo pareigų yra laikinai nušalinamas sutartis pasirašęs Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų vadas pulkininkas Audronis Navickas.

 

Dvi sutartys dėl Lietuvos kariuomenės Karinėms oro pajėgoms priklausančių sraigtasparnių „Mi-8T“ kapitalinio remonto atlikimo su konkursą laimėjusia Lietuvos įmone „Helisota“ buvo pasirašytos šių metų spalio mėnesį. Sutartyse nurodyta, kad tiekėjas darbų vykdymui pasitelkia vieną Rusijos Federacijos įmonę. Paaiškėjus šioms aplinkybėms, sutartys su „Helisota“ yra sustabdytos ir pradėtas tarnybinis patikrinimas dėl sutarčių sudarymo aplinkybių.

 

Sprendimą remontuoti sraigtasparnius „Mi-8T“ š. m. vasarį priėmė Krašto apsaugos ministerijos Gynybos resursų taryba, tačiau su sąlyga, kad jų remontą atliks ne Rusijos Federacijos įmonės.

 

Lietuvos kariuomenės Karinės oro pajėgos sovietų gamybos sraigtasparnius „Mi-8T“ naudoja paieškos ir gelbėjimo darbų vykdymui, karių transportavimui ir kitoms funkcijoms. 2014 m. įsigijus tris naujus vakarietiškus AS365 „Dauphin“ sraigtasparnius, Karinės oro pajėgos jai pavestą paieškos ir gelbėjimo funkciją gali užtikrinti tik iš dalies. Todėl buvo siūloma pratęsti dviejų sraigtasparnių „Mi-8T“ naudojimą, kol bus įsigyti vakarietiški sraigtasparniai. Naujų universalių sraigtasparnių įsigijimas planuojamas 2020 metais.

 

Krašto apsaugos ministro patarėjas viešiesiems ryšiams Vaidotas Linkus, mob. 8 620 81 779

 

Asociatyvinė Karinių oro pajėgų archyvo nuotrauka

2016-11-23 11:25

Ūkininkas

Geriau buvo nuprikti kokius tris-keturis Mi malūnsparnius su nepasibaigusiu resursu. Jų turi visos rytų europos šalys ir palaipsniui atsikrato. Remontas helisotoje su kremlinų pagalba - kainuos DAUG brangiau.
2016-11-22 21:50

Belekas

Kaip suprantu KOP SAR funkciją gali užtikrinti tik iš dalies, nes negali jos atlikti kovos lauke (CSAR), nes naujieji sraigtasparniai negali turėti ginkluotės dėl gautos paramos jiems įsigyti iš ES. Ar ne taip KAM?
2016-11-22 17:40

Vaidotas

Man kyla toks klausimas. Jeigu įsigijus tris AS565 "Dauphin" sraigtasparnius, KOP jai pavestą paieškos ir gelbėjimo funkciją gali užtikrinti tik iš dalies, tai kurių galų jie buvo perkami?Ar jų trijų neužtenka, ar yra kitokios priežastys?
Komentuokite
Krašto apsaugos ministerija pasilieka teisę pašalinti komentarus, įžeidžiančius žmogaus garbę ir orumą, skatinančius tautinę, rasinę, religinę nesantaiką, skatinančius smurtą.
Vardas
El. paštas
Komentaro tekstas
Apsaugos kodassecimg

 
Biudžetinė įstaiga, kodas Juridinių asmenų registre 188602751.
Totorių g. 25, LT-01121 Vilnius, tel. 8 (706) 70750, faks. (8 5) 264 8517, el. paštas [email protected]
PVM mokėtojo kodas LT100001016116
© Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija
Sprendimas: Fresh Media